Vadå sova?

Har på riktigt haft en av de värre nätterna i mitt liv.
På grund av hög feber och en brutal värk i hela kroppen har jag varit vaken (minus en halvtimme mellan halv sju och sju) sen tre i natt. Går inte att beskriva i ord hur sliten jag ser ut, blä. Har dock hittat räddningen för värken i kroppen: Citodon. Love it. Den gör att jag orkar leva, iaf lite.

Är dock väldigt orolig eftersom vi har redovisning av vårt projekt på onsdag och har man 39.2 grader feber borde man inte gå i skolan. Men samtidigt kan jag INTE missa det.

Hur som helst, tycker lite synd om mig själv faktiskt.
Puss & tack för alla fina kommentarer i förra inlägget :*

Kommentarer
Postat av: channie

krya på dig, urch det är inte kul att ha feber och vi får väl hålla tummarna på att du ska bli frisk till ons

2009-05-11 @ 09:36:22
URL: http://ohlaa.blogg.se/
Postat av: tessssss

citodon<3 guds jävla gåva. miss u get well :(

2009-05-11 @ 18:29:39
URL: http://nestea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0