020309 - 21:53

I morse vaknade jag och bestämde mig för att skippa engelskan (mest eftersom jag hade en håltimme på tre timmar till halv ett efter den) Först hade jag lite dåligt samvete som man alltid får när man bestämmer sig för att skolka, men detta visade sig vara det bästa beslutet, typ någonsin! Jag fick veta att min engelska var inställd - IGEN! wow ren lycka.

Hur som helst, två lektioner följde och sedan var det dax för jobb. Jag kom hem vid halv nio, och det första jag gjorde var att kolla mig i spegeln vilket jag inte hade gjort på x antal timmar. Detta skulle jag inte ha gjort. FYFAN vad sliten jag såg ut. Herregud, det var längesen jag såg något så hemskt. Det såg seriöst ut som om att jag hade knarkat 8 år av mina 18. Jag väljer dock att i stället för att låta detta nederlag dra ner mig, skylla på förkylningen, som förövrigt bara har blivit värre.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha tack:*



men, skaffa?

2009-03-02 @ 22:42:01
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha tack:*



men, skaffa?

2009-03-02 @ 22:42:37
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0