12 juni

funderar på att köpa en hatt. Men för vilka pengar? hm.
plus att jag tror inte att jag passar i hatt. Men jag tänker iaf försöka.
Linnea, banga inte på en 2hand runda nästa vecka, okkkk.

Åker snart också wow.
första stoppet: Prag och jag kunde inte vara mer peppad.
har dock ett litet dilemma. Ska jag ha med mig kameran på en eurotrip?
den är ju min bebis och inte direkt jättebillig med objektivet och allt
men frågan är om det kanske är värt det ändå? Jo det måste vara värt.
tror jag, ehe. Får helt enkelt skydda den som om att den vore mitt eget barn.

dagens tanke:

klockan är halv tolv och varför är INGEN vaken?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag är vaken! räknas inte jag? jag visste att jag alltid var smuts i dina ögon tilde jansson, damn you!! :((( heheheh PUSS:D

2009-06-12 @ 11:40:39
Postat av: tilde

aw förlåt :( KLART DU RÄKNAS!! du är som en glittrande diamant i mina ögon rebecca fouse! hihi :D:D

2009-06-12 @ 12:24:48
URL: http://tildejansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

(jag var också vaken, även om man inte märkte det på mitt sätt att hantera verkligheten)

Men tilde, kameran?

duger inte engångskameror?

du gör ju som du vill, men akta alla ficktjuvar som bara går och letar turister överallt hela dagarna. ONDA är dom.

2009-06-12 @ 22:35:34
Postat av: carolina

den senaste kommentaren var postad av mig, min dator verkar vilja ha mig anonym?

2009-06-12 @ 22:37:03
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Förlåt men, det är INTE värt. Ojoj, om du så knyter fast den med bomber runt magen kommer den att bli snodd. Ingen kompakt kamera du kan dra till med? huhu

2009-06-13 @ 16:50:17
URL: http://jacquelineserena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0