En vecka, snart.

sjuksjuksjuk varför blir jag aldrig frisk och varför känner jag mig så himla nervös och varför känns det som om att allting kommer gå fel och utför när allting är så bra nu? Jag har ont i huvudet och resfeber. Det kommer vara jag i år som lägger mig ner på golvet och skriker i taxfreen och får bäras ut av vakter. Känner mig inte riktigt redo för detta. Känner mig inte riktigt redo för livet tror jag

"Nästa tisdag alltså?
Ne undrar bara måste ha massa qualitytime med
dig innan du åker hihi. Kommer ju typ ha
hunnit skaffa nya vänner
göra om mitt rum färga håret
skaffat pojkvän börjat träna
sluta träna och få en ny favoriträtt
och hela köret innan du är tillbaka igen
en månad är typ en livstid"
- Linnea Mesko

Kommentarer
Postat av: Linnea

men johhhooo sluta nu, du kommer ha the time of your life. Komma hem som en ny människa, fått en helt ny vision inpräntat i skallen om livet, ojojojo vad du kommer uppskatta allt och alla när du är hemma igen och du kommer få se så mycket häftigt och wow. Det kommer bli världens grej (det är bara synd om mig som måste vara utan dig i en fucking månad)

2009-01-12 @ 22:54:58
URL: http://linneamesko.blogspot.com
Postat av: Linnea

men johhhooo sluta nu, du kommer ha the time of your life. Komma hem som en ny människa, fått en helt ny vision inpräntat i skallen om livet, ojojojo vad du kommer uppskatta allt och alla när du är hemma igen och du kommer få se så mycket häftigt och wow. Det kommer bli världens grej (det är bara synd om mig som måste vara utan dig i en fucking månad)

2009-01-12 @ 22:56:04
URL: http://linneamesko.blogspot.com
Postat av: linnea

men johhhooo sluta nu, du kommer ha the time of your life. Komma hem som en ny människa, fått en helt ny vision inpräntat i skallen om livet, ojojojo vad du kommer uppskatta allt och alla när du är hemma igen och du kommer få se så mycket häftigt och wow. Det kommer bli världens grej (det är bara synd om mig som måste vara utan dig i en fucking månad)

2009-01-12 @ 22:56:51
URL: http://linneamesko.blogspot.com
Postat av: Anonym

Diggar din blogg hördu!! Kramar:)

2009-01-12 @ 22:57:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

var ska du? :)

2009-01-13 @ 15:51:25
Postat av: tess

haha älskar linneas stöd<3

2009-01-13 @ 18:08:50
URL: http://nestea.blogg.se/
Postat av: Linneish

haha åh älskar att du har citerat mitt sms (och att min kommentar syns tre gånger haha)

2009-01-14 @ 00:08:52
Postat av: tilde

anonym: ska till Nicaragua i nästan en månad!

2009-01-14 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0