Jag säger bara: Wow Andrew Bird

Jag är så jävla trött på vintern, men jag är ännu mer trött på att gnälla på vintern. Dilemmat. Nu är det i alla fall lov och jag är lycklig. Imorgon åker jag till Fredriks land och det ska bli skönt att slippa Stockholm ett tag fast jag bara har varit hemma en vecka (varför känns det som om att jag aldrig har varit borta?) Förövrigt måste jag göra upp en budget för våren, har insett att allt kostar så jävla mycket pengar?! Köpa kläder måste jag också göra. Men samtidigt måste jag sluta konsumera så himla mycket. Dilemmat nummer två. Jävla I-landsproblem



Puss på er
(om ni har riktigt tur så kanske det kommer ett mer spännande och lite mera kreativt inlägg senare, men kan inte lova något då jag känner mig väldigt omotiverad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0