Idag är det bara Iron and Wine som gäller



Jag är så himla trött. Kom hem runt tre igår och vaknade kvart i åtta, har varit vaken sen dess och börjar nästan känna mig sjuk, fast jag verkligen inte är det. Det hjälper ju inte att jag inte kan somna om heller.

Hursomhelst var det trevligt igår trots alla incidenter (Grattis igen Sabina och Amanda). Måste färga håret också, utväxten är inte att leka med (notera att jag har fixat bilden lite så att den inte ska se lika brutal ut)

Förövrigt älskar jag secondhand

Kommentarer
Postat av: Stina

sötis

2009-02-26 @ 17:51:53
URL: http://fubu.blogg.se/
Postat av: S

Gillar verkligen din blogg! Du är en bra människa som uppdaterar ofta, det är så man får folk att återgå till den också, alltid nytt material :D hihi, sedan är du väldigt söt också!

2009-02-26 @ 21:19:00
Postat av: patricia

TRÄFFA MIG I EFTERMIDDAG?!!?!?

2009-02-27 @ 09:51:19
URL: http://prodigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0