awsome

jag är oerhört tveksam till min huds nuvarande tillstånd
(dock finns bara en person jag kan skylla på för detta missöde..)

jag undrar också vad man har på sig på en kyssning
- (sms från tessan: du är finast utan kläder ändå hihi)
och varför jag fortfarande inte har köpt en ny foundation

tankar utöver dessa som även flyter igenom mitt huvud är:
varför vill mitt hår inte sammarbeta?
& hur kan vi INTE ha ägg hemma?
hur tänkte min mamma när hon köpte den äckligaste nudelsmaken?
och varför kan det aldrig bli riktigt fint när jag målar naglarna?

så mycket frågor, så lite svar.
PUSS

Kommentarer
Postat av: channie

haha okej jag har inga svar på dina kluriga frågor, men jag fick ett gott skratt av din text, jag vet att jag borde uppdatera men det blir aldrig av, BIG hugs

2009-04-08 @ 22:53:16
URL: http://ohlaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

HA! Nagel-mysteriet har jag grunnat på hela dagen, för att inte tala om hela livet, utan att komma fram till något annat än att så ohjälpligt är fallet.

2009-04-09 @ 21:14:09
Postat av: pola

1. ditt hår är alltid snyggt. tyst :(

2. liisa lärde mig att man ska ha nagellack i kylskåpet, för det blir väldigt flytande då = klumpar sig inte och det blir inga sånadär ränder. bara fint och glansigt!

2009-04-10 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0